Meny Lukk
  • Du har ingen produkter i handlekurven.

Hvert år oppfordrer daglig leder samtlige ansatte på denne måten:

Stem på årets medarbeider!

For å hjelpe noen på vei vil jeg si at det er naturlig å se på vedkommendes bidrag til at vi i fellesskap lykkes med å etterleve våre visjoner om å være ”Best Hele Veien” og levere tjenester “På 1. Klasse”. Det er selvfølgelig ikke begrenset til kun å gjelde direkte bidrag overfor våre kunder men også hvordan vi ”spiller hverandre gode”.

Dette er et lagspill og hele laget er med på å sikre vår eksistens og utvikling gjennom effektiv og målrettet innsats for å skape tilfredse kunder.

Samtidig handler det om ansvar omkring nødvendige oppgaver for hele bedriften som nødvendig vis ikke er direkte relatert til kundekontakten, men kan bety mye for at vi skal nå våre mål, økonomisk utvikling, kvalitetssikring, organisasjonsutvikling med formelle og sosiale aspekter osv.

Bla i alle diplomene med piltastene, her er helt tilbake til 2003!