Minicart 0
  • Du har ingen produkter i handlekurven.

Nettkurs med Heming Olsen- og Anne Kristine Bergem

Dato: 10.02.2021 til 10.02.2021
Meld deg på
Tid: 17:0020:00
Internet

Kurset blir gjennomført 10. februar som nettkurs!

Langvarige og tilbakevendende smertetilstander er et av de store helseproblemene i verden.
For mennesker med smerte går tilstanden ut over livskvaliteten, og for behandlere er det ofte frustrerende ikke å kunne hjelpe.

Smerter i munn, hode og hals er ikke uvanlig hos mennesker som oppsøker tannhelsetjenesten. Av og til finner man organiske forklaringer, andre ganger ikke. Pasienten har likefullt vondt. Smerter har ofte kompliserte og sammensatte årsaker. Hvordan kan man gjøre gode undersøkelser? Hva slags utredning er nødvendig? Hva slags behandling finnes? Hvordan kommunisere med mennesker med smerteproblematikk?

Disse temaene vil bli belyst gjennom en blanding av forelesning og kasuistikker av spesialist i oral kirurgi og medisin, Heming Olsen-Bergem, førsteamanuensis UiO og psykiater Anne Kristine Bergem, førstelektor på OsloMet.

Dental Sør arrangerer kurset i samarbeid med laboratoriene Dentalring1:
Halden Dental, Bjarne Fredriksen as, Digital Dentalteknikk, Askim Dental, Sarpsborg Dental, Dario Tannlab og Son Dental.

Kurset starter kl.17.00 men logg deg gjerne inn via linken du mottar på mail i god tid så åpner vi for litt småprat før kursstart.
Kurset er godkjent med 3 tellende timer av NTF.
Kurskostnad pr deltager er kr 300 som betales med VIPPS (hvordan ser du i bekreftelsen du mottar på mail)
(Tillegg for vanlig faktura er kr. 100,-)

Jan Thomassen
Telefon: 90110692