Minicart 0
  • Du har ingen produkter i handlekurven.

Kurs med Heming Olsen-Bergem

Dato: 10.02.2021 til 10.02.2021
Meld deg på
Tid: 17:0020:00
Kortbølgen 74
1519 Moss

KURSDATO er utsatt til 2021.

Kurs i samarbeid med Dentalring1. Jeløy Radio ligger ved Moss, en kort kjøretur fra Oslo. Adressen er: Kortbølgen 74, 1519 Moss

Langvarige og tilbakevendende smertetilstander er et av de store helseproblemene i verden. For mennesker med smerte går tilstanden ut over livskvaliteten, og for behandlere er det ofte frustrerende ikke å kunne hjelpe.

Smerter i munn, hode og hals er ikke uvanlig hos mennesker som oppsøker tannhelsetjenesten. Av og til finner man organiske forklaringer, andre ganger ikke. Pasienten har likefullt vondt. Smerter har ofte kompliserte og sammensatte årsaker. Hvordan kan man gjøre gode undersøkelser? Hva slags utredning er nødvendig? Hva slags behandling finnes? Hvordan kommunisere med mennesker med smerteproblematikk?

Disse temaene vil bli belyst gjennom en blanding av forelesning og kasuistikker av spesialist i oral kirurgi og medisin, Heming Olsen-Bergem, førsteamanuensis UiO og psykiater Anne Kristine Bergem, førstelektor på OsloMet.

De tanntekniske laboratoriene som er med i Dentalring1 er:
Halden Dental, Bjarne Fredriksen as, Digital Dentalteknikk, Askim Dental, Sarpsborg Dental, Dario Tannlab og Son Dental.

Oppstart kl.17.00 med enkel servering.
Kurset er godkjent med 3 tellende timer av NTF.
Kurs kostnad pr tannlege =300 kr på vipps. (Tillegg for vanlig faktura er 100,- kr.)

Ivar Jakobsen Hokland
Telefon: 94974199